Gaseous and particle emissions from a turbo-jet engine operating on alternative fuels at simulated altitudes

Par Conseil national de recherches du Canada

DOITrouver le DOI : https://doi.org/10.4271/2011-01-2597
AuteurRechercher : ; Rechercher : ; Rechercher : 1; Rechercher : 1; Rechercher : ; Rechercher :
Affiliation
  1. Conseil national de recherches du Canada
FormatTexte, Article
ConférenceSAE 2011 AeroTech Congress and Exhibition, AEROTECH 2011, 18 October 2011 through 21 October 2011, Toulouse
SujetCamelina; Co-reduction; Combustion efficiencies; Fischer Tropsch; FT fuel; Fuel mixtures; Jet A-1; Mass emissions; Mixed fuel; Particle diameters; Particle emissions; Particle number emission; Particle numbers; Particle reduction; Sulfur contents; Carbon dioxide; Exhibitions; Jet engines; Jet fuel; Sulfur; Synthetic fuels; Alternative fuels
Résumé
Date de publication
Dans
Langueanglais
Publications évaluées par des pairsOui
Numéro NPARC21271656
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Identificateur de l’enregistrement55eedb9b-1deb-4b4a-ba2e-b1fd703d64bd
Enregistrement créé2014-03-24
Enregistrement modifié2020-04-21
Date de modification :